Fő tartalom átugrása

Milyen méretű képeket érdemes használni Facebook kampány indításkor

A Facebook kampányok során a képek méretét az adott hirdetési formátum és az ajánlott képméretek alapján kell kiválasztani. Az alábbiakban általános ajánlásokat találsz a Facebook hirdetéseknél használható képek méreteiről:


  1. Hírfolyam hirdetések (News Feed Ads):
    • Ajánlott képméret: 1200 x 628 pixel
    • Képarány: 1.91:1
  2. Jobb oszlop hirdetések (Right Column Ads):
    • Ajánlott képméret: 1200 x 628 pixel
    • Képarány: 1.91:1
  3. Gyűjtemény hirdetések (Collection Ads):
    • Ajánlott képméret: 1200 x 628 pixel
    • Képarány: 1.91:1
  4. Külső link hirdetések (Link Ads):
    • Ajánlott képméret: 1200 x 628 pixel
    • Képarány: 1.91:1

Fontos, hogy a képeink ne legyenek túl tömörítve és tartsuk szem előtt, hogy a Facebook szabályzata szerint a szöveg aránya a képhez viszonyítva ne haladja meg a 20%-ot. Az arányt a Facebook által kínált eszközökkel ellenőrizhetjük.

Még egy pár tipp

  • Képek témája és tartalma legyen releváns a blogbejegyzésedhez.
  • Használjunk vonzó, figyelemfelkeltő képeket, amelyek ösztönözhetik a felhasználókat az olvasásra vagy a további interakcióra.
  • Próbáljunk ki a különböző hirdetési formátumokat, hogy megtaláld, melyik működik a legjobban a célközönséged számára.

Ezek az ajánlások általánosak, és a Facebook platformja idővel változhat. Érdemes ellenőrizni a Facebook hivatalos dokumentációját, vagy a felhasználói felületét a legfrissebb ajánlásokért és változásokért.


Metz Dániel
Online marketing és professzionális online asszisztens

Elérhetőségek
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
+36 20 391 3408
munkanapokon 9-17 h
Közösségi jelenlét