A jó termékfotó elkészítése 10 lépésben harmadik rész

grafikai-tervezés-161-1080x675.jpg

Ez a blogbejegyzés „ A jó termékfotó 10 lépésben” befejező része. Ez is pár hasznos jó tanács a jó termékfotó elkészítéséhez, amelyekkel később egyedivé tehetünk névjegykártya, szórólap, plakát, vagy más marketinganyagokat.

6 A fény tompítása

Mint már említettem a fényszóródás is elengedhetetlen, de ahelyett, hogy új dolgokat vásárolnánk meg egy egyszerű szövettel is tompíthatjuk a fényt. Acél a megvilágított termék ne túl erősen ragyogjon.

7 Még több fény, egységes megvilágítás tippek

Mikor elkezded a termékfotózást és többet szeretnél tenni, mint hogy egyszer egy pár termékfotót készíts, akkor tartsd meg felszerelésed és légy kreatív. Mielőtt bármilyen fényforrás megvásárlása mellett döntesz az alábbi jótanácsokat. Különböző fényforrások által különböző árnyalatok jelennek meg a fényképen. A napsütésben történő fényképezéskor kékes árnyék van. Ha egy otthoni lápával világítunk és nincs természetes fény az árnyékok sárgásak lesznek. természetesen ezt a kamerával kompenzálni tudjuk. Továbbá manuális beállításokkal is befolyásolhatjuk, finomíthatjuk.

grafikai-tervezés-160-300x200.jpg

8 Használj Zoom ot

Különösen kis tárgyaknál, vagy részletek kiemelésénél használjunk zoom ot. A DSLR kameránál beállíthatsz 50mm+. Amennyiben egy komolyabb zoom objektíved van, beállíthatsz 70-80 mm is. Ha csak kompakt géped van akkor ezt meg kell fontolni, mert a digitális zoom elkezd elmosódni egy bizonyos ponton. Ezért inkább menj közelebb a kamerával a termékhez és zoom nélkül fotóz.

9 Készíts magadnak egy képet az eredményről

Mielőtt elkezdnéd, készíts egy képet az eredményről. Ez azt jelenti, hogy megnézzük, milyen jó termékfotók hogy néznek ki jól. Ez magában foglalja a részleteket tartalmazó felvételeket, a jelenet nélküli produkciós felvételeket és a jelenetfelvételeket. Ez azt jelenti, hogy a termék az alkalmazásban és alkalmazás nélkül. A divatcikkek esetében ez nagyon fontos az ügyfelek számára, hogy lássák a szövetek esését. Szintén ösztönzi a vevőt vásárlásra, ha látja a terméket működés közben. Az elképzelést támogatni kell hiszen lehetséges, hogy ügyfél lesz belőle. Egy jó kutatás megkönnyíti a munkád és ezáltal megismered a konkurenciát is. Nagy vállalatok nagy pénzeket fektetnek termékfotózásba, ezeket a fogásokat ellesik és így sok pénzt takarítanak meg. Nagy online áruházak vannak, mint például a Zalambo (a divat területén), vagy az Amazon. Amazonnak nagyon magas iránymutatásai vannak a termékfotókkal kapcsolatban

Végül elkészítetted a képeket most jön a szerkesztés, az utómunka

Kész! Gratulálok! Most ugyanúgy jön a szerkesztés. Itt sokat javíthatsz. Biztosan láttál valaha egy fényképet, amelyben egy szűrőt használtak, és így különleges hangulatot értek el.  Ezen szűrők segítségével egy átlagos termékfotóból egy jó termékfotót készíthetünk, ami később felhasználható névjegykártya, szórólap, vagy egyéb marketinganyag elkészítésekor.